dinsdag, juni 28, 2022

Het visitekaartje van uw onderneming

Aangeraden

Een ZZP community kan je helpen met ondernemen

Als ZZP'er ben je, over het algemeen, veel in je eentje aan het werk. Je moet zelf alles uit...

Gemakkelijk uw auto financieren!

De eerste vraag die opkomt wanneer u een persoonlijke lening overweegt, is wat het doel is. De meest voorkomende...

B2B online marketing toepassen

B2B online marketing is zoals je ziet aan het woord b2b gericht op bedrijven die zaken doen met andere...

Iedere ondernemer die zijn bedrijf probeert te onwikkelen, zal in het begin zoveel mogelijk zelf willen doen. Er worden vele uren per week besteed aan het verwezenlijken van de ondernemersdroom. Werkweken van 60 uur worden niet geschuwd, en volgens veel ondernemers zijn ze onontbeerlijk om de onderneming tot een succes te maken. Naarmate het bedrijf groeit, moet u als ondernemer uiteindelijk werk uit handen gaan geven. Denk bijvoorbeeld aan het contact met de klant. In het begin zult u wellicht zelf de telefoon aan willen nemen, maar naarmate uw onderneming zich ontwikkelt is het raadzaam om dit uit handen te geven. Niet alleen omdat u zelf tijd over houdt voor gewichtigere zaken. Het klinkt wellicht een beetje oppervlakkig, maar een onderneming waarbij men meteen de CEO aan de lijn krijgt wordt (onbewust) wat minder serieus genomen. Wie eerst een receptionist aan de lijn krijgt, weet dat hij met een serieuze onderneming te maken heeft.

Een receptionist in dienst nemen is niet altijd efficient

Veel ondernemers kiezen er daardoor voor om een receptionist in dienst te nemen. Dit is echter niet altijd efficient. Stel: uw bedrijf wordt gemiddeld tien keer per dag gebeld a vijf minuten per gesprek. Uw receptionist zit van negen tot vijf achter zijn bureau en werkt dus acht uur per dag. Zeven van de acht uur doet hij in dit geval niets. Zeker in deze tijden, nu er slechts zeer weinig fysieke aanloop is in een kantoor of andere vestiging, is dit zonde. Daardoor is het slim om naar een andere optie te kijken als het gaat om het uitbesteden van telefoonverkeer. Dit kan bijvoorbeeld bij het bedrijf Bizzyphone via een telefoonservice zzp.

Een telefoon antwoord service van Bizziphone

Bij Bizziphone kunt u een telefoon antwoord service afsluiten, zonder dat u een telefonist in dienst hoeft te nemen. Deze telefonist doet kennis op van uw bedrijf en zorgt ervoor dat uw onderneming bereikbaar is op de momenten die u verlangt. Dit kan ook in de avond of in het weekend zijn. Hierbij betaalt u een vast bedrag per maand (dat zo laag kan zijn als 9,95) en een variabel bedrag (dat bij deze variant 1,95 per gesprek is). Bij weinig verwacht telefoonverkeer is het raadzaam om een lage maandelijkse prijs te nemen en een relatief hoge gespreksprijs. Wie veel telefoonverkeer verwacht, kan ook een abonnement afsluiten van 29,95 per maand. Dan is de prijs per gesprek 1,75. Alle abonnementen zijn dagelijks opzegbaar! Met Bizziphone bent u makkelijk bereikbaar zonder er iemand voor in dienst te hoeven nemen!

Recente berichten

Een ZZP community kan je helpen met ondernemen

Als ZZP'er ben je, over het algemeen, veel in je eentje aan het werk. Je moet zelf alles uit...

Gemakkelijk uw auto financieren!

De eerste vraag die opkomt wanneer u een persoonlijke lening overweegt, is wat het doel is. De meest voorkomende reden om een lening af...

B2B online marketing toepassen

B2B online marketing is zoals je ziet aan het woord b2b gericht op bedrijven die zaken doen met andere bedrijven. Het is totaal anders...

De beste boxers voor mannen

Voor heren is het steeds belangrijker aan het worden om de juiste kleding te dragen. Mannen zijn dan ook steeds meer op zoek naar...

Als ondernemer een tuinset kopen? Jazeker!

Als ondernemer denk je waarschijnlijk niet snel aan het kopen van een tuinset. Toch kan het ook voor jouw bedrijf een belangrijke toevoeging zijn....

More Articles Like This